Skip to main content
  • Aktualności
  • Informacja o niedostępności usług w dniach 21 - 24 czerwca 2024r.

Informacja o niedostępności usług w dniach 21 - 24 czerwca 2024r.

17-06-2024

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca  br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje:

 W sobotę 22.06  w godzinach 06.00-12.00

  • Moje ID - Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
  • BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu - Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach

Przez cały weekend  od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00

  • BLIK – przelewy na telefon - Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
  • Przelewy Elixir - Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
  • Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee - Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

Transakcje kartami debetowymi  – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach. 

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Z wyrazami szacunku,

Znajdziesz nas też tutaj