Szanowni Państwo,
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje:
W sobotę 22.06 w godzinach 06.00-12.00
- Moje ID - Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
- BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu - Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach
Przez cały weekend od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00
- BLIK – przelewy na telefon - Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
- Przelewy Elixir - Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
- Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee - Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+
Transakcje kartami debetowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.
Z wyrazami szacunku,