• Karta Mastercard PayPass

    Karta Mastercard PayPass

    Płać szybko i wygodnie kartą zbliżeniową Mastercard PayPass.

    Wypłacaj gotówkę z bankomatów na całym świecie.

    Mastercard PayPass to karta debetowa, która  umożliwia dokonywanie płatności w internecie oraz w placówkach handlowych w Polsce i za granicą.

                     zero.png                                                              bankomat.png

               za wypłaty gotówki                                             ponad 2000 bezpłatnych                                                                                                                                               z bankomatów Grupy BPS i SGB                                                bankomatów

    Dlaczego warto?

    Możliwość dokonywania transakcji w internecie
    Stały dostęp do gotówki
    Płatności zbliżeniowe

    Przydatne informacje

    Jak zastrzec kartę?
    • osobiście w placówce Banku
    • telefonicznie poprzez infolinię Banku BPS pod numerem +48 86 215 50 50
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828 (więcej informacji o systemie zastrzegania na www.zastrzegam.pl)
    Bezpieczeństwo dokonywania transakcji płatniczych
    • Podczas transakcji nie należy tracić karty z pola widzenia. Po transakcji należy ją odebrać bez zbędnej zwłoki.
    • Należy zachować rozwagę przy przekazywaniu numeru karty. Nie należy udostępniać numeru karty nikomu, kto do nas dzwoni, również w sytuacji, gdy osoba dzwoniąca informuje, że są problemy z komputerem i proszą o weryfikację informacji. Nie ma w zwyczaju by firmy dzwoniły prosząc przez telefon o numer karty kredytowej. Jeżeli to my inicjujemy połączenie, również nie należy udostępniać numeru karty przez telefon, gdy nie mamy pewności, że rozmówca zasługuje na zaufanie.
    • Nigdy nie odpowiadaj na pocztę elektroniczną, z której wynika konieczność podania informacji o karcie. Nigdy też nie odpowiadaj na maile które zapraszają do odwiedzenia strony internetowej w celu weryfikacji danych, w tym o kartach. Ten rodzaj oszustwa jest nazywany „phishingiem”.
    • Nigdy nie należy podawać informacji o karcie na stronach, które nie są bezpieczne, np: strony ze zdjęciami pornograficznymi lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po rewelacyjnych cenach.
    • Kartę należy podpisać natychmiast po jej otrzymaniu.
    • Niszcz przed ewentualnym wyrzuceniem wszystkie wnioski na karty kredytowe, które możesz otrzymać drogą pocztową.
    • Nie zapisuj kodu PIN na karcie, ani nie przechowuj go razem z kartą (na wypadek kradzieży portfela czy portmonetki).
    • Nigdy nie zostawiaj karty ani pokwitowań transakcji bez nadzoru.
    • Chroń swój numer karty i inne poufne kody umożliwiające dokonane transakcji (np. numer PIN, numer CVV2, numer CVC2), by obcy nie mogli wejść w jego posiadanie, rejestrując obraz karty np. przy użyciu telefonu komórkowego z aparatem fotograficznym, kamerą video lub w inny sposób.
    • Sporządź i przechowuj w bezpiecznym miejscu listę numerów kart oraz adresów i telefonów do każdego banku, którego karty posiadasz. Listę tą należy aktualizować za każdym razem,gdy otrzymujemy nowa kartę.
    • Należy ze sobą nosić tylko te karty, które się potrzebuje. Nie należy nosić ze sobą kart,  z których się rzadko korzysta.
    • Traktuj transakcje kartowe z podobną rozwagą jak inne dokonane na rachunku. Sprawdzaj wykonane operacje niezwłocznie po otrzymaniu wyciągu rachunku dla kart debetowych i zestawienia transakcji dla pozostałych kart. Zachowanie pokwitowań dokonanych transakcji pozwala na szybką ich weryfikację.
    • W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy jak najszybciej złożyć pisemną reklamację w banku, który wydał kartę.
    • Zawsze niszcz nieprawidłowe pokwitowania, zbieraj pokwitowania transakcji, które niedoszły do skutku
    • Przed wyrzuceniem niszcz wszystkie dokumenty, które zawierają pełen numer karty.
    • Nigdy nie podpisuj pokwitowania in blanco. W przypadku transakcji w imprinterze (dotyczy to tylko kart tłoczonych) zawsze nakreśl linie w czystej części blankietu, tak by nie było możliwe oszukańcze dodanie dodatkowych opłat.
    • Kalka jest bardzo rzadko wykorzystywana, ale jeśli została użyta do transakcji kartą, zniszcz ją.
    • W restauracjach, gdy otrzymujesz wydruk z terminala z miejscem na wpisanie napiwku wpisz kwotę, lub przekreśl to miejsce poziomą kreską.
    • Nigdy nie zapisuj numeru karty w miejscu publicznie dostępnym (np. na pocztówce).
    • Dobrym pomysłem jest noszenie kart poza portfelem, najlepiej w oddzielnej zamykanej przegródce lub etui.
    • Nigdy nikomu nie udostępniaj kart.
    • Jeśli się przeprowadzasz, nie zapomnij jak najszybciej poinformować banku, który wydał karty, o zmianie adresu.
    • Nie zabieraj karty ze sobą, jeżeli jej użycie jest mało prawdopodobne, a możesz narazić się na jej utratę (np. zakupy na bazarach i w miejscach gdzie możesz być narażony na kradzież kieszonkową).
    • Jeżeli byłeś w sytuacji, która sprzyja kradzieży sprawdź czy masz karty (np. w przedziale pociągu, gdy rozpoczynasz podróż).
    • Telefon do Centarali Banku w Gostyninie +48(24)2353051,
    • FAX do Centrali Banku w Gostyninie +48(24)2353052,
    • Telefon/FAX do Oddziału w Kiernozi +48(24)2779012
    • Telefon/FAX do POK w Nowym Duninowie +48(24)2610228
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    logo_bsgostynin_510x100_new

    • Centrala Banku w Gostyninie, ul. Rynek 4/5, 09-500 Gostynin
    • Oddział w Kiernozi, ul. Łowicka 7, 99-412 Kiernozia
    • Punkt Obsługi Klienta w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów
    Znajdziesz nas też tutaj